- Menu BIP
- ZAŁATWIANIE SPRAW
- Reklamacje dotyczące ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości opłat za świadczone usługi
Reklamacje dotyczące ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości opłat za świadczone usługi
1. Opis procedury:
1.1 Reklamacje mogą być wnoszone:
- na piśmie przez zainteresowanego w siedzibie zakładu przy ul. Poniatowskiego 1,
- listem poleconym,
- za pomocą poczty elektronicznej pod adres:
1.2 Reklamacje są rozpatrywane przez Zarząd Spółki.
1.3 O sposobie załatwienia reklamacji zainteresowany powiadamiany jest listem poleconym.
2. Terminy:
- 14 dni od daty wpływu reklamacji do siedziby zakładu,
- 30 dni w sytuacji, w której załatwienie reklamacji wymaga udziału innych podmiotów, po uprzednim powiadomieniu zainteresowanego.
3. Osoby załatwiające:
- informacje w zakresie dostarczania wody:
Kierownik Działu Wykonawstwa
tel.: 77 4363617 wew. 35, Prudnik ul. Poniatowskiego 1,
Kierownik Działu Sieci
tel.: 77 4362730 wew. 21, Prudnik ul. Poniatowskiego 7
Mistrz ds Produkcji Wody
tel.: 77 4362730 wew. 24, Prudnik ul. Poniatowskiego 7,
- informacje w zakresie odbioru ścieków:
Kierownik Działu Sieci
tel.: 77 4362730 wew. 21, Prudnik ul. Poniatowskiego 7
Mistrz Działu Sieci ds oczyszczania ścieków
tel.: 77 4362730 wew. 23, Prudnik ul. Poniatowskiego 7
- informacje w sprawie obowiązujących taryf i opłat za usługi:
mgr inż. Bogusław Wołczyk – Kierownik Działu Windykacji,
Krzysztof Krupiński - Pracownik Działu Windykacji,
tel.: 77 436 36 17, Prudnik ul. Poniatowskiego 1
4. Koszty: nie dotyczy.
5. Podstawa prawna:
5.1 Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązujący na terenie Gminy Prudnik oraz Regulamin dostarczania wody obowiązujący na terenie Gminy Lubrza.
5.2 Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków z 7 czerwca 2001 r. (Dz.U. nr 72 poz. 747 z późn. zm.)